Medlemsservice
HVORFOR KAN JEG IKKE NEDGRADERE MEDLEMSKAPET MITT FRA DAGENS DATO?
Nedgraderingen av medlemskapet ditt vil tre i kraft etter kommende månedsskifte. Her gjelder samme regler som ved oppsigelse.
HVORDAN FÅR JEG NYTT MEDLEMSKORT?
Besøk ditt Family-senter i bemannet åpningstid for å få nytt medlemskort, se åpningstidene for ditt senter her:
https://fsc.no/treningssenter
Husk at du har digitalt medlemskort i Family-appen.
DITT DIGITALE MEDLEMSKORT
For å få tilgang til ditt Family-senter laster du enkelt ned Family-appen og logg inn med e-post, passordet ditt oppdretter du ved å trykke “glemt passord”.
Trykk på inngang for å låse opp døren. Du kan også booke gruppetimer i appen, eller bestille online PT.
Hei,
finner du ikke det du leter etter?
Send oss en melding så kontakter vi deg!
Klikk her for å sende melding
finner du ikke det du leter etter?
Send oss en melding så kontakter vi deg!
Klikk her for å sende melding