Prøv våre helsetjenester - helt gratis!

Nå gir vi deg som medlem 2 måneders prøveperiode på Frisk Helsemedlemskap!

Frisk Helsemedlemskap tilbyr helsetjenester til deg som medlem hele døgnet uansett hvor du er i verden! Disse tjenestene inkluderer videokonsultasjon med allmennlege, tekst-basert reseptfornyelse, videokonsultasjon med psykolog og medisinsk sykepleierrådgivning over telefon 24/7.

Avtalen omfatter følgende:

  • Videokonsultasjon med allmennlege (dekker også barn under 16 år)
  • Tekst-basert reseptfornyelse
  • 8 Videokonsultasjoner med psykolog
  • Medisinsk sykepleierrådgivning over telefon 24/7

Når du har bestilt Frisk Helsemedlemskap vil du påfølgende dag få en tekstmelding når tjenesten er aktivert. Medlemskapet løper videre til kr. 99,-/mnd. etter gratisperioden. Medlemskapet har 1 måned oppsigelsestid.

Helsetjenestene i Frisk Helsemedlemskap leveres av Family Sports Clubs underleverandør Digital Medical Supply Norway AS (heretter "Kry"). Medlemmene henvender seg til Family Sports Club for henvendelser om medlemskap og betaling.

Helsetjenestene formidles til medlemmene via Kry-appen via web eller mobil ("Applikasjonen"). Alle bestillinger av Helsetjenester må gjøres via Applikasjonen. I det tilfelle medlemmet blir henvist fra en videolege til videre undersøkelse og/eller behandling, er medlemmet selv ansvarlig for å dekke kostnaden utover det som omfattes av avtalen.

Kry kontaktes i de tilfeller medlemmet har tekniske problemer i Applikasjonen eller ved medisinske spørsmål til Helsetjenestene. Kontakt Kry-support på:

  • Telefon (+47) 23 65 34 30 alle hverdager 8.00 - 16.00
  • E-post: support@kry.no

Behandlingssted Helsetjenestene som leveres av Kry er digitale, og medlemmene har tilgang til tjenesten uavhengig av lokasjon. Les alle vilkår her!

Når du har bestilt Frisk Helsemedlemskap vil du påfølgende dag få en tekstmelding når tjenesten er aktivert. Medlemskapet løper videre til kr. 99,-/mnd. etter gratisperioden. Medlemskapet har 1 måned oppsigelsestid.