Hopp til hovedinnhold
Velkommen til

Family Moa

Bli medlem

Family Moa er et av tre Family treningssentre i Ålesund. Vi har et bredt og variert treningstilbud med gruppetimer, veiledning med personlig trener og et godt sosialt miljø i store og nyrenoverte lokaler. Våre engasjerte ansatte brenner for å skape en friskere og mer aktiv hverdag for folk flest, og jobber hver dag for å skape positive treningsopplevelser. Velkommen innom - vi lover smilepuls!

Åpningstider

Senter

Alle dager // Ubemannet
05:00 - 23:00

Bemannet

Mandag - fredag
08:30 - 12:30 // 16:00 - 20:30
Søndag
10:30 - 14:30

Vårt tilbud

  • Gruppetrening
  • Personlig trening (PT)
  • Sone for kondisjonstrening
  • Sone for trening med vekter
  • Sykkelsal
  • Seniortimer
  • Garderobe
  • Badstu
  • Parkering
  • Shop

Timeplan

Du må være innlogget for å kunne booke timer.
Logg inn

I dag

18.00 - 19.00
BodyJam (60)

Instruktør: Kristina Folkedal Bru

41

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: En danseklasse som utfordrer deg på kondisjon, pust og flotte bevegelser til den nyeste musikken. Her danser du samtidig som kondisjonen får seg en real omgang.

18.00 - 19.00
Sykkel Intervall (55)

Instruktør: Kristine Karoliussen

34

Booking: Åpen
Sted: Sykkelsal

Info: Intervaller er hurtigvirkende og prestasjonsfremmende kondisjonstrening med systematiske arbeids-og hvilerperioder.

19.15 - 20.15
BodyPump (60)

Instruktør: Mariel Longva

44

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: Utholdende styrketrening til musikk. I løpet av en time trener du store muskelgrupper ved hjelp av en vektstang.

19.15 - 19.45
Løp mølle(30)

Instruktør: Kristina Folkedal Bru

0

Booking: Åpen
Sted: Apparatsal

Info: En effektiv treningshalvtime på tredemølle hvor du forbedrer kondisjonen, brenner kalorier og styrker din helse.

19.30 - 20.30
Bootcamp (55)

Instruktør: Gitte Olsen

14

Booking: Åpen
Sted: Utendørs

Info: Sandingane-møt opp ved parkeringsplassen. Utholdenhets-og styrketrening i variert,effektiv og tøff kombinasjon.

20.30 - 21.30
Smilepuls

Instruktør: Irene Kalstad Aase

46

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: En kondisjon-og styrkeøkt med smilegaranti. Første halvdel av timen er pulsdrivende trinn til musikk, deretter en god styrkeøkt som utfordrer hele kroppen. Moderat intensitet.

20.30 - 21.15

Instruktør: Bodil Gullhaug-Volle

41

Booking: Åpen
Sted: Sykkelsal

Info: Kondisjonstrening med systematiske arbeids-og hvileperioder.

Tirsdag 22.10

08.45 - 09.15
Løp mølle(30)

Instruktør: Gitte Olsen

1

Booking: Åpen
Sted: Apparatsal

Info: En effektiv treningshalvtime på tredemølle hvor du forbedrer kondisjonen, brenner kalorier og styrker din helse.

09.25 - 09.55
Crosstraining (30)

Instruktør: Ann Katrin Viddal

27

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: Møt opp oppvarmet. Jobber eget tempo med styrke og utholdenhet. Bruker vektskive, manualer og matte.

18.00 - 19.00
BodyPump (60)

Instruktør: Øystein Jørgensen

41

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: En utholdende styrketrening til musikk. Trener store muskelgrupper ved hjelp av en vektstang.

19.15 - 20.00
Kickstart (55)

Instruktør: Ann Katrin Viddal

23

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: I dag kjører vi crosstraining, zumba og pilates. En time for deg som er ny på senteret eller har lyst til å prøve litt forskjeliige timer. Siste gang 22.10.19

19.15 - 20.00

Instruktør: Øystein Jørgensen

39

Booking: Åpen
Sted: Sykkelsal

Info: Sykkeløkt med 2-3 lengre arbeidsperioder.

20.15 - 21.15

Instruktør: Marielle Furnes Mannseth

43

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: Morsom og populær time inspirert av latinamerikansk musikk og dans.

Onsdag 23.10

06.45 - 07.30

Instruktør: Gunn-Randi Harjo

44

Booking: Åpen
Sted: Sykkelsal

Info: Kondisjonstrening med systematiske arbeids-og hvileperioder.

07.30 - 08.00

Instruktør: Ann Katrin Viddal

30

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: For deg som vil ha en god styrkeøkt! Mage og rygg fokus. Jobber eget tempo. Bruker vektskive, manualer og matte.

09.00 - 10.00
Bootcamp Barsel (55)

Instruktør: Gitte Olsen

8

Booking: Åpen
Sted: Utendørs

Info: Trening tilpasset nye mødre som ønsker å komme i form igjen etter fødselen.Programmet fokuserer på utholdenhet og styrke, samt opptrening av kjerne-og bekkenbunnsmusklaturen.

09.00 - 10.30
Yoga (90)

Instruktør: Hildegunn Blindheim

22

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: Ashtanga yoga er en dynamisk yogaform hvor du gjør en fast sekvense med yogastillinger som vil utvikle og øke din styrke, utholdenhet og fleksibiltet.

10.00 - 10.30

Instruktør: Ann Katrin Viddal

36

Booking: Åpen
Sted: Sykkelsal

Info: Gruppetime på sykkel med et sosialt fokus. Spesielt tilpasset en godt voksen aldersgruppe.

10.40 - 11.10

Instruktør: Ann Katrin Viddal

35

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: Gruppetime i sal med et sosialt fokus. Opplev mestring og treningsglede gjennom trinn, musikk og styrkeøvelser som er spesielt tilpasset en godt voksen aldersgruppe.

17.30 - 18.15
BasisBall Raw (45)

Instruktør: Jenny Ann Skår

23

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: En basistime med fokus på funksjonelle styrkeøvelser med råskap. Verdiene er lek, utilgjort, energifrisk og effektiv. Invidualisering av øvelser og nivå.

18.30 - 19.30
BodyCombat (60)

Instruktør: Silje Ous

40

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: Timen består av kampsport inspirert trening hvor kick, slag og drivende musikk er i fokus. På denne timen vil du få et adrenalikick som du sent vil glemme!

19.45 - 20.30

Instruktør: Ann Katrin Viddal

41

Booking: Åpen
Sted: Sykkelsal

Info: Intervaller er hurtigvirkende og prestasjonsfremmende kondisjonstrening med systematiske arbeids-og hvileperioder.

20.45 - 21.15
Løp mølle(30)

Instruktør: Nora Woxholth

0

Booking: Åpen
Sted: Apparatsal

Info: En effektiv treningshalvtime på tredemølle hvor du forbedrer kondisjonen, brenner kalorier og styker din helse.

Torsdag 24.10

08.45 - 09.30

Instruktør: Ann Katrin Viddal

44

Booking: Åpen
Sted: Sykkelsal

Info: Intervaller er hurtigvirkende og prestasjonsfremmende kondisjonstrening med systematiske arbeids-og hvileperioder.

09.30 - 10.00

Instruktør: Ann Katrin Viddal

29

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: For deg som vil ha en god styrkeøkt. Jobber eget tempo. Bruker vektskive, manualer og matte.

17.15 - 17.45

Instruktør: Ann Katrin Viddal

18

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: Dynamisk trening for mage,setet og rygg.Cxworx fra Les Mills gjør deg sterk og veltrent. Jobber med strikk og vektskive.

18.00 - 19.00
Stepstyrke

Instruktør: Ann Katrin Viddal

40

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: Første del av timen jobber vi på stepkassen med enkle trinn kombinasjoner, og siste halvdel en styrkeøkt der en jobber i eget tempo.

18.00 - 18.45

Instruktør: Øystein Jørgensen

45

Booking: Åpen
Sted: Sykkelsal

Info: Kondisjonstrening med systematiske arbeids-og hvileperioder.

19.00 - 19.45

Instruktør: Øystein Jørgensen

24

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: Finn hardhausen i deg! Høyintensiv kondisjons-og styrketrening på stasjoner. 40-60 sekunders arbeidsperiode. Tøft, enkelt, fritt for trinn og takt. Jobber eget tempo ut fra egne forutsetninger.

20.00 - 21.30
Yoga (90)

Instruktør: Hildegunn Blindheim

25

Booking: Åpen
Sted: Gruppesal

Info: Ashtanga yoga er en dynamisk yogaform hvor du gjøre en fast sekvense med yogastillinger som vil utvikle og øke din styrke, utholdenhet og fleksibilitet.

Menneskene som jobber her

Våre dyktige personlige trenere er superklare for å hjelpe deg med treningen din, uansett mål og ambisjon! Vi lover deg opplevelse av mestring, smilepuls og treningsglede!