Meny
Søk

Medlemskort/Åpningssystem

Medlemskort i appen er endelig på plass.

Som du sikkert vet fikk vi ny app for booking i midten av februar. App for android og iphone/ipad finner du ved å følge link. 

Den siste funksjonaliteten er medlemskort med inngang og åpning av booking-kiosk. For å få denne til å fungere må du både ha bluetooth og stedstjenester aktivt og koblet til appen. 

Android er selvforklarende for å få dette til. Det holder og slette app og installere på nytt - så godkjenne bruk av stedstjenester som blir forespurt direkte i appen når den åpnes første gang. Logge seg inn og velge inngang på venstre side - som forklart under. (bilde ligger nederst i saken)

Apple har gjort innstillingene rundt stedstjenester mer komplekst. Etter at app er fjernet og reinstallert må det godkjennes på eget sted at også stedstjenester skal brukes når appen er i bruk.  Se trinn med tilhørende bilder.  

1.       Velg Innstillinger – Generelt.

2.       Velg iPhone-lagring

3.       Finn FAMILY app

4.       Fjern app

5.       Reinstaller app

6.       Gå ut og åpne FAMILY appen – velg inngang

7.       Tilbake i innstillinger – Velg Personvern

8.       Trykk på stedstjenester – sjekk at den er på

9.       Trykk på FAMILY

10.   Velg «når appen er i bruk»

11.   Gå ut og tilbake til FAMILY appen – Logg inn og velg inngang. (har du ikke logget inn før - se forklaring nederst i tekst)

12.   Velg enten dør eller bookingkiosk – lås opp

(Det er et tips at telefonen er koblet til nettverk spesielt i steg 4 og 5. Det kan ta lang tid og laste inn appen via 4G.) 

Android er som sagt selvforklarende. 

1. Avinstaller i google-play.

2. Installer i google-play.

3. Godkjenn.

4. Tillat.

Trenger du å få hjelp til konfigureringa av appen står alle ansatte hos oss til disposisjon for deg. 

Ønsker du ikke å bruke denne funksjonaliteten kan medlemskort kjøpes i resepsjonen for kr 50,-

For å logge inn på appen:

Er det første gang du logger på i appen velg "glemt passord" Du får da en mail relativt raskt med nytt passord som kan byttes. Får du ikke mailen - sjekk søppelpost. Evt er det en mulighet for at vi ikke har registrert riktig e-mail på deg. Kontakt resepsjonen via telefon 69890957 eller via e-mail mysen@fsc.no eller via melding på facebook.

Hvis det er noe som vi kan hjelpe deg med - ikke nøl med og ta kontakt.